mirror mirror on the wall

Lite nytt i mitt kungarike i form av en tjusig spegel från IKEA och lite påbyggnad av min tavelvägg där alla motiv kommer från Desenio.
 
 
Jag älskar verkligen spegeln! jag funderar på att köpa mig fyra flaskor med Jack Daniels (det bästa vore om jag kunde hitta några som är tomma på nätet för jag dricker INTE whiskey i de där mängderna) fylla flaskorna med ljusslingor, och sedan placera ur flaskorna i varsin behållarna på spegeln.
 
Jag tror det hade kunnat bli riktigt fint och även "binda ihop" hela looken i vardagsrummet lite eftersom rummet typ är uppdelat i två delar nu där vänstra delen är inrett helt kring barbordet och mitt stora vinställ (partyhörna) och högra delen är i princip bara en soffa, playstation och tv-hörna haha.
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback