Sensai

 
 
 
Kom hem med den här skönheten igår och borde egentligen skämmas för hur viktigt kan ett transparent puder egentligen vara för att det ska vara värt 495 kr på kicks?
Well you see, the thing is...
 
Nä men, att kalla ett setting puder för livsnödvändigt kan jag nog inte göra däremot så är det verkligen, med skam i plånboken och hela kroppen, det absolut bästa pudret jag någonsin har köpt.
 
Jag köpte den en gång i september förra året (bloggade om det då med) och älskade det mer än min bästa vän Therese haha och sörjde det sedan när det väl tog slut några veckor senare och återgick då till att budgethoppa mellan Kicks egna settingpuder och Nyx HD men nja, nä... the heart wants what it wants och det slutade med att jag slängde mig in på kicks i alla fall haha.
 
"Feathery-light powder with a delicate tint fits well onto foundation for beautiful, perfectly natural-looking skin. Enriched with a high concentration of the revolutionary Weightless Moist Glow Factor, an exquisite feather-light and translucent light reflective powder that gives your skin a natural, radiant glow."



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback