Story of my life...

Pheeew... lägenheten är städad och så jäkla ren nu att jag hade kunnat hyra ut golvyta till sjukhus att operera på!
 
Jag lyckades även ta mig iväg bort till torget en stund -helt i onödan- för jag hade tänkt boka en klipptid hos frisören men i samma stund som jag klev innanför dörrarna så ångrade jag mig.
Mina toppar må vara slitna och frasiga som pepparkakor men just i den stunden så kände jag verkligen inte för att sätta ett klippdatum på kalendern.
Däremot så fick jag aldrig chansen till att lite smidigt vända om och lämna salongen förrän en frisör haffade tag i mig och frågade ifall hon kunde hjälpa till med något och dum som jag är och dålig på att vara ärlig och simpelt säga att jag ångrade mig, så blev det istället att jag lite smått desperat slängde ur mig en mening om att jag behövde en håripackning.
 
Och där har ni det, the story of my fucking life...
Det blev ingen frisörtid men däremot så har jag nu -ofrivilligt- spenderat 300 kr på en hårinpackning! ohh... och ironin i det hela är att jag sedan fem månader tillbaka bara använder kokosolja i håret för att jag inte vill utsätta mitt hår för kemikalier.
Alltså jag orkar inte med mig själv.
 
Btw, älskade mamma när du läser det här, kan du klippa mina toppar? haha.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback