snart ledig - behöver vila...ohh Shopping!!!!

Min första arbetsvecka sedan jag lämnade strand och semesterlivet bakom mig är nu snart över och trots att arbetet har rullat på i en trygg fart och kollegorna har varit bedårande så längtar jag verkligen efter att få kicka igång nästa vecka med lite ledighet.

Min kropp befinner sig nämligen på ett "Hell No" läge och trots att jag har jobbat som nattarbetare i flera år och trivs jättebra med det så är min fysiska hälsa (som bara vill ligga i en säng efter klockan 22:00)  just nu något mer besvärad än den psykiska som bara tycker det är härligt att vara tillbaka på jobbet igen haha. 

 

Min första lediga dag imorgon kommer jag att kicka igång -efter en lååång sovmorgon- med lite bio tillsammans med Carro, vi ska se King Arthur på bergarkungen och förhoppningsvis så hinner vi med ett glas vin innan <3.

 

Och på tisdag så ska jag och The mami dra till Ullared för även om jag just nu sitter och skriver ett inlägg vars tema kretsar kring att jag behöver vila så kommer det alltid att finnas en boost med energi över i denna kropp för att det skall vara möjligt att springa runt i ett varuhus tidigt som fan under en daggvåt dag i juni.

What can i say... jag behöver köpa en ny lampa och 300 kilo kattmat till budgetpris XD

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback