Redo för mingel

Mitt vardagsrum -storleksmässigt- är verkligen "hjärtat" av lägenheten och i två år nu så har jag tyckt att det har varit omöjligt att inreda för när jag väl har fått in soffa, tv och media möbler så är det ändå så mycket oanvänd yta kvar som jag inte har vetat vad jag ska göra av.
 
Jag skämtade ett tag om att jag planerade att köpa en strippstång eftersom det fanns så mycket utrymme för att verkligen kunna gå bananaz med mina icke existerande Magic Mike moves men en ensam silvrig stång på tre meter mitt i vardagsrummet ger inte direkt en varm hemtrevlig känsla.
 
Så det fick bli en bar istället med motivationen att det inte finns något mysigare än ett glas med vitt vin haha.
 
Tanken nu är att jag ska bygga vidare på min tavelvägg, fylla baren ordentligt, samt köpa lite hyllor och fylla dem med sällskapsspel så att jag och kompisarna kan ägna oss åt game nights och lite mingel.
 
 
Det är en del kvar som behöver fixas men än så länge så är jag väldigt nöjd.
Tavlorna är från Desenio, barbordet och stolarna från VidaXL samt att golvlampan fyndade jag i början på veckan när jag och mami tog en tripp till Ullared.
 
-och gällande stolarna och det faktum att jag bara har två så är det för att jag redan äger två vita barstolar som jag har ståendes på balkongen, så det kändes onödigt att köpa fler när jag har rätt mängd för att kunna fylla alla platser runt bordet :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback