once you go black...

Det är tisdag och min kropp känner sig fortfarande, efter helgens aktiviteter som ett trasigt och misslyckat Dr Frankenstein experiment haha.
Temat för helgen var helt klart mitt vardagsrum som efter mycket funderingar, hundra besök på IKEA samt lite levarnser från DHL - ÄNTLIGEN har fått sig en makeover.
Så trots att min kropp skriker av träningsvärk och mina naglar är spruckna och bortom all räddning så är jag till 100% rofylld and happy.
 
De gamla vita möblerna är nedmonterade and forgotten, och på plats framför soffan och vid min mediahörna är istället en svartlackerad möbelserie från IKEA.
 
 
 
Det enda som återstår nu är mest detaljer...
Jag har en hög med tavlor som ska upp på väggarna, måste dock fixa borr först och sedan så lär det bli ytterligare en tripp till ikea för jag vill gärna ha en stor golvlampa (problemet är bara att jag måste hitta en som är stabil nog för att mina små odjur till katter inte ska välta omkull den) samt övrig "mysbelysning".



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback