Firande och hotellmys

Min helg har varit helt underbar!!! <3
 
För att fira att jag har fyllt år så tog jag och min bästa vän Therese en shoppingrunda och lunch ute på stan, därefter checkade vi in på First G hotell och möttes av en flaska champange uppe på rummet <3
 
Kvällen bestod sedan av middag på hotellet där vi även tittade på film och såg The Mortal insruments, sedan så blev det fluffiga badrockar, tofflor, drinkar och ansiktsmask innan vi gjorde oss redo för en partykväll.
 
 
 
 
 
 
 
Hela kvällen kändes verkligen helt magisk och jag hade så roligt från början till slut. 
Det blev lite drinkar och några shots på PC där jag och Therese möttes upp med Anna, Joen och Alex, sedan så drog vi till Sticky Fingers och dansade loss till deras 90 tals tema.
 
När klockan sedan närmade sig småtimmarna på morgonen så drog jag och Therese vidare till Wandas strippklubb, perfekt efterfest ställe med tanke på att de har öppet till klockan sex på morgonen. 
När det sedan var dags att dra till hotellet igen så blev det en taxiresa eftersom Therese inte kunde gå haha. 
Note to readers: Gå aldrig ut och dansa en hel natt i ett par nya högklackade skor som du inte använt innan. 
 
När vi sedan kom till hotellet så var klockan så pass mycket att vi istället för att sova valde att byta om till "mys" kläder för att sedan dra ner till restaurangen och äta underbar hotell frukost <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback