Sweet 16

... låt oss ignorera det faktum att födelsedagsbarnet fyllde 27 år haha.
 
I lördags förra veckan så gick jag och min bästa vän Tätzi crazy och köpte ALLT som partyland hade att erbjuda i sin festbutik och resultatet blev en lyckad kväll med femton gäster samt två tjejer från More than love som kom för att visa upp lite korsetter och vuxenleksaker som man sedan kunde få beställa.
Med andra ord : kvällen bjöd på ett kalas i form av sweet 16 tema och ett erotiskt homeparty... något som jag nu i efterhand inser är två olika teman som inte ser bra ut när det är skrivna bredvid varandra i ett blogginlägg haha.
 
Men det var verkligen så galet kul och under hela presentationen av alla leksaker, korsetter, glidmedel och andra anonyma ting som ska in i hål jag inte ens vill tänka på så blev det en hel del skratt, fniss, rodnande kinder och ibland även ren terror haha.
 
 
 
 
 
Den största tragedin under kvällen var att vår kompis Anna tappade bort vår uppblåsbara man Sören på väg till spårvagnen när vi skulle in till stan och gå på nattklubb haha.
Hur man ens tappar bort en 170 cm lång och uppblåsbar man förstår jag däremot inte hahah.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback