serum -apoliva

Ett I-landsproblem i the Life of my face, är att jag brukar köpa mitt "go to" serum på en ekologisk butik som ta mig fasiken aldrig är tillgänglig!!!
De har öppet typ tre dagar i veckan i några få timmar och när jag väl kommer iväg för att besöka det underbara butikshelvetet i en del av Göteborg som jag annars aldrig brukar sätta min fot på, så är det ändå stängt för att personalen är iväg på lunch, lider av något säsongsbaserat virus eller har stängt tidigare.
Its a pain in my ass och framförallt riktigt segt för mitt face - för utan serum så förvandlas jag till en mjölig potatis.
 
Därför så fick det bli ett desperat inköp av serum på apoteket och eftersom jag endast betalar 99 kr för min vanliga flaska som jag köper på eko-butiken så ville jag hålla mig hyffsat nära den prisklassen.
En gång i tiden så köpte jag betydligt dyrare serum från bland annat Estee Lauder och Elizabeth Arden men to be honest... det kostar inte 800 kr för att boosta och återfukta huden.
Synd bara att det tog mig några flaskor med dyr olja att inse det.
 
 
Och trots att det inte blev något ekologiskt  serum den här gången (förlåt moder jord) så gör det verkligen ingenting för mitt nya fynd som jag hittade på apoteket är verkligen beyond Amazing!!
Till att börja med så kommer den här flaskan aldrig att ta slut för det enda jag behöver är en liten droppe för att det ska räcka till hela ansiktet.
Eller... jo vet ni vad, flaskan kommer visst att ta slut för jag använder den här produkten till precis allt numera.
 
På två veckor så har Apoliva-anti age blivit en del av precis hela min rutin från duschen till fönat hår och sminkat face haha.
Dvs förutom min hudvårdsrutin så återfuktar jag topparna på mitt hår med apoliva nu när argan oljan är slut och under varma dagar när jag inte vill använda heltäckande smink men ändå ha lite jämnare hudton så har jag blandat två droppar av min foundation med en droppe serum, och jag får fortfarande till en "matt" ton, trots att huden är beyond moisturised!!
 
Jag är så otroligt såld på den här produkten att jag typ nästan vill inkludera den i framtida maträtter och typ rocka Sveriges mästerkock på tv 4 med min serumsbakade potatis.
 
... i think im crazy!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback