AirHop - trampolinpark

Det var ett brutalt wake up call som drabbade mig under dagen när jag insåg hur sjukt osmidig jag är haha.
Jag och mina pinglor till vänner bestämde oss för att vi skulle dra till munkebäck och testa Air Hop och wow, det var verkligen jätte roligt men jag hade ingen aning om hur intensivt det skulle bli.
 
Både jag, Anna och Tätzi drog till Hoppcentret i våra träningskläder och tänkte att vi skulle testa något nytt som säkert bara är till för barn och att det förmodligen fanns en risk för att vi skulle vara de äldsta personerna där.
Sedan så klev vi in på actionparken och det första vi ser är en massa vuxna svettiga män -it was amazing- som hoppade på studsmattorna och typ hade världens mest intensiva fyspass hahaha.
 
Och det kändes verkligen som att man tränade hela kroppen, vilket var bra för något som jag "klagade" lite på innan vi bokade vår tid på AirHop var att 160 kr för bara en timma kändes lite snålt.
Men redan efter 5 minuter så var jag alldeles död. Och när det väl hade gått en timma så kändes mina ben som jelly, svetten bara rann och allt jag längtade efter var ett varmt bad och en lång powernap.
 
 
 
 
 
Det var verkligen så sjukt jäkla roligt och jag kommer göra det igen, nästa gång dock, får bli under en vardag för helgen var lite väl hysterisk och jag tror man får ut mer av sin timma på AirHop när man kan springa fritt mellan alla de olika stationerna istället för att köa så fort man vill byta område.
 
Men som sagt, detta vill jag göra igen <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback