Down the Rabbit hole

Jag fyller 26 år idag!!!
 
Hahaha, jag hade en slags tanke om att jag skulle börja det här inlägget helt epic genom att namedroppa någon kändis som också fyller år idag (som om det skulle höja min status) men efter två misslyckade sökningar på google så lyckades jag bara få fram namnet på en ishockeyspelare från Kanada som jag inte ens nästan vet vem det är, samt USAs första kvinnliga- numera avrättade-seriemördaren Aileen Wournos... ehhh... inte riktigt vad jag hade tänkt mig haha!
 
På lördag så drar sjävla "firandet" igång, jag har nämligen bokat ett "guldpaket" med övernattning  på First G Hotell i stan för mig och en vän, det kommer att bli en mix av spa& relax till följd av förfest, neon-shots och nattklubb.
Men för att jag ändå skulle få uppleva lite födelsedags "magi" såhär på en tisdag och inte behöva vänta till helgen, så drog min fina vän och goth-pingla Josephine med mig till "Down the Rabbit Hole" som är ett "Alice in Wonderland" cafeè med veganska alternativ.
 
... med utan tvekan det mest magiska och sagolika lilla fik i hela Göteborg!
Det kändes som att jag satt i ett dockskåp när jag mumsade på min veganska pumpkin spice cupcake. 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback