Livet i dess rosa och tjusiga nyans

1. Min vackra mami dök upp på en fika igår.
Det blev sötsak på rosa fat och kaffe serverat i rosa muggar från Ikea. 
 
Väldigt tjusigt om jag får säga det själv. 
 
 
 
2. Det första som skedde när jag kom hem från Mallorca var att jag upptäckte det brutala öde som min Ipad laddare hade råkat ut för. 
Note to readers: låt aldrig din laddare ligga i en låda som dina katter klarar av att öppna, de små odjuren kommer tugga på den and no Ipad shall ever bli fylld med batteri igen.

Så det blev en tripp till elektronikbutiken där jag bad om hjälp av en kvinnlig personal. 
Hon visade mig till hyllan där det fanns en rad med vita laddare med sladdar i olika längder och när jag hade bestämt mig för att jag skulle vara simpel och ta en sladd på en meter så sa hon plötsligt "vänta här, jag har något till dig", sedan så försvann hon i två minuter och kom sedan tillbaka med samma produkt som den jag hade tänkt köpa fast i ROSA och sa "den här passar dig nog bättre"
Haha underbara kvinna!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback