Orkar inte med mig själv

Hahaha alltså... gud vad trött jag blir på mig själv haha.
Jag ställde ut mitt stora klösträd på balkongen igår för att det var ivägen när jag skulle städa och nu för bara några minuter sedan så satt Monster och Sailor Moon (mina katter) utanför balkongdörren och jamade för att de ville ut till balkongen (jag har inglasad balkong så det är inga problem om de vill hänga där).
 
Anyway... jag hade helt glömt bort att jag hade ställt klösträdet där så när jag öppnade dörren och plötsligt gick in i något lurvigt på två meter så bara utgick jag ifrån att det var en stor främmande och väldigt hårig man, så jag bara skrek.
Och när jag skriver att jag skrek så... alltså jag tog i för kung och fosterland och gav ifrån mig ett ljud som säkert kan få flygplan ur kurs.
 
Och självklart så stod det folk nedanför på gården och som alla tittade upp mot min balkong och undrade varför jag skrek på ett grått klösträd från CDON haha.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback