Life right now...

Drack några cider på balkongen igår tillsammans med min kompis Anna.
Det var verkligen jätte trevligt och dessutom första gången på det här året som det har varit tillräckligt varmt för att jag ska kunna sitta där och sola.
 
Något som inte var lika trevligt som Xcider i solen, var imorse när jag vaknade och insåg att jag var bakis haha, och extra smärtsamt kändes det när jag insåg att jag hade en tvättid klockan 08:00.
 
Men två glas vatten och en ipren senare så kändes livet ganska trevligt igen.
 
Imorgon så blir det en heldag på stan för att köpa det sista som jag och Tätzi kommer att behöva på vår resa, jag måste även packa resväskan, och sedan så blir det lite film och pizza på kvällen, samt sleepover hos mig för Tätzi, innan vi på fredag drar till flygplatsen i väntan på att få kicka igång äventyret på Kreta!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback