Snart dags för sci-fi mässa

Ett nattpass, några timmars sömn, och ett möte i stan vid 14:30 är nu det enda som ligger i vägen för mig och min lilla "mini-semester" till Malmö där det kommer att bli hotellvistelse (finns det något bättre än att bo på hotell? i Think not) och 20 års jubileum på Sci fi mässan.

Det finns inte ord nog som kan beskriva hur sjukt kul det här ska bli, jag älskar verkligen Sci fi mässan i alla dess former och går på den varje år i olika städer men allra bäst är den som arrangeras i Malmö.

 

 

Eftersom det är 20 års jubileum så har jag valt att köra lite cosplay i år, det hade varit kul att vara en karaktär från DC comics men eftersom varje sci fi mässa redan består av en massa Harley Quinn och Poison Ivy dräkter så valde jag istället något som var mer "whimsical" och tänker därför rocka en Ghostbusters dräkt och sedan täcka mig själv i grönt "spök-slem".

 

Det kommer att bli kul, jag längtar verkligen.

 

 

If theres something strange in your neighborhood Who you gonna call? Ghostbusters!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback