Glad för allt och ingenting

Trots att vi befinner oss mitt i veckan och att helgen som kommer innebär mer jobb än nöje för min del så lever jag fortfarande på alla härliga feelings från förra helgen...
Jag var ledig, det hände inte något speciellt häpnadsväckande -förutom möbelmonteringen- men bara hela känslan av att det trygga "mönstret" av rofylldhet, glädje, vänner och balans - fortsatte med att slingra sig genom min existens, har gett mig en form av energi som jag har levt på nu under flera dagar.
 
If you're looking for happiness, call off the search party. Chances are, it's right in front of you...
 
Vem vet, det kanske är så simpelt att våren med sin pollen har slagit rot i hjärnan på mig och nu så är jag förvirrad. Istället för att nysa och påbörja sökandet efter min nässpray så blev det en felkoppling i huvudet och nu så är det istället all smiles, kramar och en känsla av "WoHoooooo, yeah" som gäller.
 
Det kan också vara så att min lycka kommer från det faktum att det nu bara är en månad kvar tills jag och Tätzi åker till värmen på Kreta! WoHoooo!!!!
 
 
 
 
 
Side note: Fast oavsett hur lycklig jag än må känna mig så kan jag verkligen inte glädjas över mitt beslut att färga ögonbrynen brunsvarta när jag rockar en stil där jag är blek som ett spöke och blond som Legolas... oh my.. No



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback