i was a little shit and...oh look Black tower!!

Jag minns en tid för några år sedan när jag bodde hemma, var mellan 16-17 år och min största hemlighet var att jag hade två öl som jag hade norpat med mig från mina föräldrars kräftskiva och smugglat in under sängen samt att jag ibland kom på mig själv med att snegla på vitrinskåpet och fundera över ifall mamma (som är familjens självutnämnda FBI agent) skulle märka om en vinflaska plötsligt försvann spårlöst i samband med att jag skulle på fest hemma hos en kompis haha.
 
Usch vilket litet skitbarn man var, but no hard feelings. Mitt dåliga samvete kom ikapp mig och trots att det inte var något större brott så erkände jag mina synder för mamma över ett glas rosé under en varm sommardag.
Hon brydde sig inte, dels för att jag redan hade flyttat hemifrån, sedan länge passerat 20, 21, 22, och ytterligare några åldrar men också för att de där ölen aldrig var speciellt "hemliga".
Tydligen så var mina smygande ninja-skills och tjuvaktiga beteende inget att hänga i granen haha.
 
Jag är inte bara dottern till två väldigt givmilda och förlåtande föräldrar, jag är även ganska bortskämd.
Min fina mami and papi drog nämligen till Tyskland för några dagar sedan och med sig hem hade de presenter:
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback