Kreta - en vecka kvar

Två nya bikinis rikare och endast en vecka kvar tills jag och min bästa vän åker till Kreta.
 
 
Jag har en tendens till att bli otroligt uppstressad inför kommande resor men den här gången så känner jag mig bara välidigt lugn och förväntansfull.
Mitt behov av att lämna Sverige för ett ögonblick är så stort nu och att inte behöva göra någonting annat än att vakna på morgonen med ett uppdrag om att ta mig till en strand är precis det äventyr jag behöver haha, sedan så har jag också en liten förhoppning att när jag och Tätzi sedan kommer tillbaka till Sverige igen efter två veckor så kanske våren har blommat ut i full form och börjat visa små tecken på att det kanske är sommar på gång...
 
 “In matters of healing the body or the mind, vacation is a true genius!”  



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback