Livet just nu

Jag befinner mig i en skum period nu där jag vaknar mellan fyra eller fem på morgonen och sedan inte kan somna om.
Eller.... jag KAN somna om, men inte i sängen utan bara om jag lägger mig i ett varmt bad?!
Det är helt sjukt. Min nya morgonrutin (när jag är ledig) består numera av att jag vaknar klockan 04:15 och sedan så släpar jag min -inte-det-minsta-utsövda-kropp till badrummet där jag lägger mig i ett varmt bad för att sedan vakna när klockan är sju och vattnet är kallt haha.
 
Det funkar relativt smidigt och det är ingenting som skadar min kropp för när jag väl slår upp ögonen vid sju så känner jag mig utvilad och lövlay, däremot så finns det en liten oro att jag en vacker dag kommer att drunkna XD och om det är såhär jag ska hålla på även i framtiden, så önskar jag nästan att jag hade mer energi till att i alla fall kleta i en hårinpackning innan jag lägger mig i badet samt doppa ansiktet i en facemask så att jag kan vakna upp och vara helt fabulous men tyvärr så är jag lite för hjärndöd för att tänka på det just då haha.
 
Nåja, nog om det.
Ikväll så ska jag ut på stan och äta middag med två av mina vänner, Joen och Pia.
Det var längesedan vi sågs och vi var alla sugna på att skämma bort oss såhär mitt i veckan så det blev att vi bokade bord på Pinchos.
 
Det ska verkligen bli jätte trevligt.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback