dags att börja inreda...

Jag har verkligen världens finaste sovrum, en ljus och härlig hall och världens sötaste kök.
Resten av lägenheten däremot har fallit i total glömska haha - speciellt mitt vardagsrum och det har gått så pass långt att jag har haft vänner över som har frågat ifall jag planerar att flytta för... well... förutom det nödvändigaste som tv, soffa och någon enstaka matta så är det ett väldigt stort rum som nästan ekar med brist på möbler och inredning.
Faktum är att det finns bottenlösa hål med mer inredningsdetaljer än vad mitt vardagsrum har att erbjuda.
 
Så med det noterat... temat för denna månaden och under april kommer att ligga på inredning, speciellt med fokus på mitt sjukt o-mysiga vardagsrum.
Jag har redan spanat in nytt soffbord och en enorm mediamöbel som jag planerar att köpa på Ikea (måste bara få tag på en sådan där eländig bomnyckel först så att jag kan få det levererat fram till dörren) och sedan så måste jag verkligen få upp något på väggarna, problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag vill ha...
 
Vad jag däremot vet, är att jag har beställt världens snyggaste barbord!
Det är så galet simpelt och precis vad jag behöver - dock så kommer jag att "piffa" till det genom att verkligen fylla vinstället till max med riktigt färgglada vinflaskor och sedan spraymåla mina vita barstolar som jag redan äger i en svart nyans för att skapa lite mer kontraster i lägenheten.
 
Det kommer att bli sjukt snyggt och jag ser fram emot en ny förändring här hemma :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback