30 dagar senare och med rosa moln

Ops!!... en hel månad har gått sedan mitt senaste inlägg --> sorry <--- men till mitt försvar så har livet varit sådär härligt bedårande att jag och min laptop valde att ta en paus så att vi båda kunde finna lyckan på annat håll.
Och så var det med det!! jag har träffat en kille och blivit kär och min laptop har skaffat sig en ny och lite mognare image genom att ligga på en hylla i 30 dagar och samla damm.
 
Och mer intressant än så blir inte denna story kring min frånvaro på bloggen.
Men nu så är jag i alla fall tillbaka -fortfarande löjligt kär- men med ett lite skarpare fokus på att ALLA dygnets timmar INTE behöver gå åt till att sväva på rosa moln, utan lite tid borde jag ändå kunna lägga ner på bloggandet eftersom det faktiskt är något som ligger mig varmt om hjärtat.
 
But not gonna lie, jag är väldigt förtjust i mina rosa moln <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback