Glad för ingenting... it was lövlay

Jag har haft världens bästa dag today!
Det har inte hänt något speciellt direkt men jag har typ "inhalerat" glädje precis hela dagen.
 
Jag hade iof ca tre sekunder av inre ilska när min mikrovågsugn plötsligt dog mitt under uppvärmningen av en skål med frusen mango som jag skulle göra "hot chili and mango" sås på men sedan så kände jag bara att "Bitch, you shall NOT dull my sparkle" och sedan så gick jag vidare med min dag som bestod av en fika på frölunda torg tillsammans med Therese innan hon skulle iväg till jobbet och sedan så gjorde jag världens fynd där jag hittade två superfina mattor på rean som tillsammans kostade 400 kr men som, sist jag tittade på dom, kostade 1000 kr styck!
Och när kassörskan dessutom gav mig en rabattkod att använda vid nästa köp... ja då blev jag nästan religiös och ville tillbe någon form av inredningsgud.
It was a hallelujah moment!
 
 
“May the fleas of a thousand camels invade the crotch of the person that ruins your day.
And may their arms be to short too scratch”



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback