Fredag- Lördag

God morgon världen!
Killen min ska jobba hela helgen så mina tre lediga dagar kickade jag igång igår med en chill "Girls night out" tillsammans med min bästa vän Tätzi.
Vi bokade bord på Pinchos där vi sedan spenderade tre timmar in food heaven med att beställa in den ena tapasrätten efter den andra samtidigt som vi pratade, skrattade och drack en massa goda drinkar med godis tema.
Det var så mysigt!
 
Efter Pinchos och med en liten känsla av att "oj, jag är nog lite smått berusad" så trippade vi bort till Bergarkungen för att ÄNTLIGEN se sci fi filmen "valerian and the city of a thousand planets" vars serie jag en gång i tiden brukade köpa för 5 kr styck i lösa -fallfärdiga- begagnade nummer på en serietidningsbutik i Göteborg som hette Dolores och som på den tiden verkligen var the shit!
 
Och idag så fortsätter äventyret! jag och några vänner ska till Air hop under dagen -någon lär bryta ett ben- och sedan äta ute.
 
Vad som händer därefter får vi se, jag tror att Tätzi kommer sova över, däremot så lär vi ställa in våra planer för utgång under kvällen och istället ta en bio.
Why? för att vi är old ladys haha.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback