Nu blir det kaffe och ipren

"And we can`t stop.
And we won`t stop.
Can`t you see it`s we who own the night..."
 
Dagens feeling är att jag mår så sjukt dåligt men jag ångrar ingenting haha.
Trippade hem på ostadiga ben runt klockan tio på morgonen efter att ha gått all in med Tessan på en Girls night out igår. 
 
Det blev lite förfest hemma hos mig med härlig musik och drinkar samtidigt som vi gjorde oss iordning, och jag fick lära mig livets svåra läxa när det kom till att dricka magiska drycker blandat med vodka och sedan försöka limma fast Tessans lösögonfransar... oh lord... 
Alla mina fantastiska "make up guru" tricks var som bortglömda, händerna skakade och innan vi visste ordet av det så hade hon ett par fylliga fransar som satt i ögonbrynet haha.
 
 
Sällsynt bild på bakis-Ellia klockan tio på morgonen med ett par nätstrumpbyxor som otroligt nog har överlevt en natt på stan - stor tumme upp för Lindex! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback