Halloween

“The farther we've gotten from the magic and mystery of our past, the more we've come to need Halloween."
 
Halloween må vara över but oh lord... fläckarna från teaterblodet gör fortfarande intrång på varenda hörn och kant genom hela lägenheten haha.
 
Förra helgen bestod av årets härligaste kväll på Gretas nattklubb, jag ÄLSKAR deras halloweenfester och det har blivit en tradition att jag och mina vänner drar dit varenda år.
 
Jag och Tessi-mama körde ett ganska simpelt tema där vi blodade ner varsitt nattlinne och sedan "dekorerade" två oskyldiga små nallar som vi köpt för 15 kr på loppis.
Jag kände mig till en början, lite elak när jag började klippa i Teddybjörnen Fredriksson men efter ett tag så blev det rätt kul. 
Själva tanken var att vi skulle ta fem minuter till att göra våra nallar lite smått "creepy" så de passade som rekvisita, men det slutade med att vi satt i två timmar framför sylådan och lekte Dr Frankenstein haha.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback