www.Veganboxen.se

Något som jag verkligen kan rekomendera och som må verka simpelt men som alltid dyker upp som en trevlig suprise en gång i månaden är veganboxen. 
 
Det är precis som det låter. En box med en härlig och ganska generös blanding av veganskt (och 99% glutenfritt) godis, mellanmål, matprodukter, energy bars mm och som till ett ganska lågt pris gör att man får prova på allt från de senaste till de populärare produkterna på den veganska marknaden.
Det är ett kul sätt att prova nya produkter till ett billigare pris än om man hade köpt det i butik.
 
Jag har prenumererat på min veganbox i ca fem månader nu och hittils så har jag varit med om att det funnits en produkt som jag absolut inte tyckte om (lets face it, man kan inte göra ätbar mörk choklad på ingefära), annars så har resten bara varit en trevlig och ny upplevelse :)
 
 
 
 



Kommentarer

Ja har Glossybox ist o de e jättekul :)

Svar: Jag kör också på det :) lika kul varje gång :)
elliaelisabeth.blogg.se


Kom ihåg






Trackback