Christmas morning

It`s all about celebrating christmas with your cats...
 
God jul och god morgon...
 
 
 
 
Det blev en tidig morgon som kickade igång med att jag vaknade vid klockan fem -jag somnade däremot jätte tidigt igår så trots att jag vaknade tidigare än Gud, anonyma demoner och resten av jordens mänsklighet så blev det fortfarande tio timmars sömn- så jag låg kvar i sängen ett tag, hade ipaden på bröstet och spenderade någon timma till att vara nerbäddad och boosta min jul-feeling genom att se på Nightmare before Christmas.
 
Därefter så blev det lite frukost till en kopp kaffe och som den crazy cat lady jag är, så planterade jag Monster och Sailor Moon framför deras kattkalender där det blev till att öppna den sista luckan som för första gången på 24 dagar inte var fylld med godis utan istället en liten leksak.
Besvikelsen för mina små hårbollar var total... haha.
 
Igår firade jag jul med pojkvännen, idag däremot är det firande med familjen som gäller.
Jag är så galet förväntansfull, dels för att jag verkligen har världens bästa familj och jag älskar all tid som vi spenderar tillsammans men också för att jag verkligen vill ge dem deras julklappar :)
Jag har nämligen gått lite crazy det här året så det ska bli kul att se hur de reagerar på sina presenter haha.
 
Men tills dess... god jul på er alla!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback