Mat.se - Ett glitterkorn i vardagen

Tänkte tipsa om att lösningen för oss utan bil heter www.mat.se och är en sida där du kan köpa mat och hushållsartiklar för att sedan få det levererat hem till dörren redan nästa dag.
 
Allt man gör är att lägga varorna i korgen, klicka på "gå till kassan", betala med kort eller välj faktura och om du sedan har handlat för mer än 500 kr (vilket man gör om man tex storhandlar) så blir det ingen extra kostnad för utkörning vilket innebär att det inte har kostat dig mer än vad det hade gjort om du stod i den fysiska butiken.
+ på hemsidan kan du också se vilka tider på dygnet som det görs andra leveranser i ditt område eller i närheten, då har du möjligheten att välja de tiderna och på så sätt göra din leverans mer miljövänlig.
 
Jag fick min leverans igår och precis som alla andra gånger jag beställt så gick det smidigt och felfritt.
Jag beställer alltid kvällen innan och tack vare att man i lugn och ro hemma kan gå igenom varje kategori på hemsidan (frukt, grönsaker, skafferi, mm) så upptäcker man alltid nya märken och varor som jag säkert aldrig hade märkt i butiken eftersom man lätt håller sig bland sina vanliga hyllor och produkter.
Dessutom dyker alltid rabatterbjudanden och kampanjer upp direkt på sidan när man loggar in, samt en gång extra innan man slutför sin beställning så man går aldrig miste om chansen till ett bra kap. 
 
I slutändan så tycker jag alltid att jag får mer varor för pengarna när jag beställer via mat.se än när jag springer runt småstressad inne på Hemköp ^^
 
 
En sak till...
Mat.se är (enligt mig) den matbutiken online som har bäst utbud på Glutenfri kost och veganska alternativ, detta kommer från en tjej som även testat sidor som mathem och matdirekt



Kommentarer

Vilken bra grej, superbra ju.

Svar: Ja, verkar vara riktigt bra =D, ja det är ju oftast lite dyrt sådana produkter, men vilken bra present


Kom ihåg






Trackback